середа, 6 квітня 2022 р.

Дистанційне навчання

Середа, 6 квітня

1. ЯДС

Як ростуть рослини. Будова рослин

Перегляньте відео, дізнайтесь які органи мають рослини. Після перегляду розкажіть батькам, що спільного у дерев, кущів, трав'янистих рослин. Чим відрізняються хвойні та листяні рослини. 

Підручник, ст.88-89; зошит - ст.41 (1, 2, 3).

2. Математика

Сотня


Підручник, ст.183 №1- усно; № 4, 5 -письмово. Порядок виконання №4: ті числа, що дані в номері записати так:
1рядок: записати числа в порядку зростання;
2рядок: записати найбільше і найменше числа;
3рядок: записати круглі числа;
4рядок: виписати парні числа;
5рядок: виписати одноцифрові числа;
6рядок: кожне одноцифрове число збільшити на 10.
№5-розв'язати задачу. Чекаю фотозвіт виконаної роботи.

3. ЯДС/Читання

Швидкочитаночка, ст. 20. Прочитайте піраміди слів та оповідання "Майстер-клас".

4. Українська мова

 Написання складів і слів з апострофом. 

Написати в зошиті:

                                  6 квітня

                              Класна  робота

1рядок: в'я  в'ю  р'є  м'я  б'є  п'є  з'ї  в'ї

2 рядок: Ім'я, сім'я, м'яч, пам'ять, пір'я, п'ять.

З двома словами, на вибір, скласти і записати речення.

Завдання  від  вихователя,  Іваненко Валентини Василівни,  для учнів  1 -А класу, які відвідують ГПД .

06.03.2022р

Бути здоровим- запорука щасливого і благополучного життя.

Кожен  повинен  не тільки думати про  своє здоров'я,  а ще й діяти .

Пропоную тобі познайомитися з охоронцями здоров'я.

Бажаю тобі бути здоровим , отримати  максимум корисної їнформації від  відео.

До зустрічі!

Немає коментарів:

Дописати коментар